Wat mag ik verwachten van een vakman met een keurmerk?

1.

Uiteraard moet hij bereid zijn om zijn klanten topkwaliteit en goed vakmanschap te bieden.

Inschrijving bij Kamer van Koophandel moet minimaal een jaar geleden zijn.

Lidmaatschap van een belangenorganisatie (VLOK, BouwGarant of meer).

Ook dringen wij aan een goede Aansprakelijkheid Verzekering Bedrijven af te sluiten (AVB verzekering).

2. 

Ook zijn website wordt gecontroleerd op een aantal belangrijke punten:

De contactmogelijkheid voor de klant moet overzichtelijk zijn en gebruiksvriendelijk.

Zijn bedrijfsnaam, adres en telefoonnummer moeten duidelijk vermeld staan.

(Alleen een postbus is niet voldoende).

Zijn KvK gegevens en BTW nummer moeten vermeld zijn.

3. 

Indien ik als klant een klacht bij Badkamerie.nl aanmeld:

Dient de vakman Badkamerie.nl te woord te staan en binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren op de klacht bij jou als klant.

Badkamerie.nl is niet de enige die controleert of de vakman aan alle voorwaarden voldoet.

Is de vakman eenmaal "kwaliteitsvakman", dan wordt hij "24 uur per etmaal" gecontroleerd door zijn eigen klanten.

Krijgt Badkamerie.nl te veel klachten over betreffende vakman, dan zal hem het recht ontnomen worden om het keurmerk te gebruiken.

4. 

Hoe verkrijgt een vakman het keurmerk achter zijn naam?

Vakmensen krijgen een persoonlijk gesprek over de doelstellingen van Badkamerie.nl. Tijdens het intakegesprek kan beoordeeld

worden of de vakman in eerste instantie in aanmerking komt om het begeerde keurmerk te mogen gebruiken.

 

 

 

 

PLAATS JE BADKAMERKLUS